Vänsterpartiets partistyrelse kallar till partiföreningsmöte

Vänsterpartiets partistyrelse kallar till partiföreningsmöten runt om i Sverige
onsdag den 17:e september.

20140827-9671Vänsterpartiet Lidköping inbjuder till medlemsmöte och vi samlas kl. 18.30 till fika och eftervalssnack. Kl 19.30 börjar ett direktsänt eftervalstal av Jonas Sjöstedt att sändas över nätet kl 19.30, via en länk som skickas per mail till partiföreningsordföranden samma dag. Missar man talet kommer det att gå att se i efterhand via samma länk. Mötet kommer att sammanfatta valrörelsen och diskutera den närmaste framtiden och det parlamentariska läget och är samtidigt ett tillfälle för partiledningen att stämma av och förankra aktuella frågor och det politiska läget.

Mötet ska besvara en webenkät med frågor om ställningstaganden som kan användas som underlag för partistyrelsen i det fortsatta eftervalsarbetet. Den ska besvaras av föreningens medlemmar tillsammans under mötet, och vara inskickad senast vid midnatt.

Vi kommer ha tillgång till en dator med bra internetuppkoppling samt inkopplade externa högtalare och bildmonitor.

Plats: Vänsterpartiets lokal, Götgatan 10, Lidköping

Välkomna