Valaktiviteter och Valvaka

Nu går vi in i slutspurten av supervalåret 2014 och allt arbete hittills kan vi se som uppvärmning. Det gäller nu att orka det sista så att vi kan få en ny politik och en ny stabil regering med ett starkt Vänsterparti, helt utan inflytande av några vågmästare.

Den självklara mötesplatsen under den sista tiden innan valet är Vänsterpartiets valstuga. Valstugan är öppen måndag till fredag mellan 09 – 13.00 samt på eftermiddagen 15 – 17.30. Lördagar håller vi öppet 09.00 – 13.00. Här är ni hjärtligt välkomna att ställa frågor, prata politik eller bara ta en kopp kaffe.

Vänsterpartiet Lidköpings valstuga när valarbete pågår

Vill du hjälpa till och bemanna valstugan är du hjärtligt välkommen, kom bara ner till stugan och skriv upp dig på schemat.

Torgmöten varje lördag

Lördag 6/9 och 13/9 har vi torgmöte och håller tal och söndag den 7/9 anordnar pensionärsorganisationerna i Lidköping en panelutfrågning. Ingvar Karlsson och Claes-Göran Borg medverkar.

Sen är det även en valvaka planera, medlemmar i Vänsterpartiet har fått information via e-post. För övriga datum se vår kalender.